torsdag 24. mars 2011

Litt mere dukkeklær!!

Var nok ikke ferdig med bare buksa nei.
Lilly sin kommentar da ho fikk se buksa hva "nææææ kor fin den hva, kor e resten"
Ho har nok sett oppskrifta, så ho viste at det fulgte mere til :-)
Har foreløbig strikket ett par tøfler/sokker etter egen fantasi, for den dukka ho har "Minni" har noen giga føtter så det er nok ingen dukkeoppskrift som passer til den hehe


Blei no sånn passelig fornøyd, dem var vist ikke helt like heller :-)
Men pytt pytt Lilly var no fornøyd så :-)



Og nå er jeg begynt på kåpa/jakken som hører til.
Ifølge oppskriften så skal jeg begynne øverst på armen og strikke meg nedover og resten skal også strikkes ovenifra. Akkurat det har jeg aldri vært borti, men jeg tenker ar bare jeg leser oppskriften nøye så blir vel det også bra etter hvert :-)


Dere får se når den blir ferdig om jeg fikk det til hehe
Tuddelidu

Ingen kommentarer: