lørdag 4. juni 2011

Strikket kåpe til Minni

En kåpe som jeg  begynte på før år og dag siden (føles ihvertfall slik)
men endelig ble den ferdig og den har vært på dukken siden.
Så den var ihvertfall satt pris på :-)





I oppskriften var den rød og jeg angrer jo litt i ettertid på at jeg ikke strikket den rød før den ble så lik en rødhette kåpe (uten fargen) hehe
Også hører den til buksen jeg strikket tidligere.
Men før en tåpelig måte og strikke på.
Begynte øverst på armene og øverst på ryggen og fremme hmmm og økte utover også sydde i sammen og plukket opp masker til hetten og strikket den på.
JA ja shit au resultatet ble nå flotters ihvertfall :-)


Nå holder jeg på med en kjole til dukka i slikt funny garn i fri fantasi, den er snart ferdig. SÅ skal dere få se bilder.
Også skal jeg få lagt ut bilder av alt jeg har fått inn til NFI prosjektet, det er bare helt fantastisk




Ingen kommentarer: