søndag 21. august 2011

Baby Booties!!!

Mine første baby booties (som ser ut som de Rock my baby har)

Er ikke akkurat så flink med den heklinga, men det gikk no.
Måtte flire til meg selv.
Først var oppskrifta på engelsk, så satt jeg med telefon i fanget der jeg hadde alle oversettelsene også måtte jeg i tillegg ta fram hekle boka for og se hvordan maskene skulle se ut heheheh!!
Men så er jeg en (eller fler) rikere da :-)

Ble kanskje ikke akkurat superfornøyd med dem,men tvil ikke dette kommer jeg til og gjøre igjen :-)
Disse blir passelig til Celina, men ho blir sikkert og få flere.
Mangler knapp vel og merke, men de jeg hadde liggende passer bare ikke.
Må nok til Hege på Bundingen og få kjøpt meg tre knapper, trur nok det blir finest :-)




Det var artig og lage dem, og litt skjønn blei dem jo og :-)

Oppskriften her jeg kjøpt her på Ravelry.
Jeg brukte dobbelt garn med baby ull og krok nr.5, men jeg hekler ganske stramt så.

Nå skal jeg kose meg med resten av ett glass rødvin så tar jeg gubben med meg og går og legger meg!!!'

Natti natt godt folk

2 kommentarer:

Lene sa...

De ble kjempefine, flott farge på de også:)

Unknown sa...

Veldig fine!! og så lilla da *elsk*