søndag 12. juni 2011

Out Of My Head Shawlette!!!

Jepp fikk ferdig sjal nr. 2 i går.
Og jeg skal love deg jeg ble fornøyd.


Jeg strikket i bomullsgarn denne gangen siden jeg syns det forige klødde, og gurimalla det var deilig og ha på seg.


Og snakk om og være heldig. Imens jeg satt og strikket på det så tenkte jeg at jeg ville hatt det litt lengre nedover ryggen. Og hva skjer da?
Jo Back To MONO legger akkurat ut en større versjon av sjalet, så det er bare og fortsette på det jeg holder på med.


Vel og merke så tok det jo litt lengre tid og da, men det var så absolutt verdt det ;-)
Også må jeg ikke glemme og si at oppskriften er GRATIS!!!!!






Var det ikke bare nydelig?


Her ser dere bilder av mønstret før og etter blokkingen





Jeg er ihvertfall meget fornøyd
Og her er ett bilde av det under blokkingen




Men no skal æ gå ut i   sola og kose mæ i masse  varmegrader.


(må vel prøve og la være og strikke, har en nakke som ikke har sammarbeidet med mæ  på flere daga.....)


Go pinse videre

Ingen kommentarer: