tirsdag 4. mai 2010

Det spirer og gror :-) (i sjur reiret og snart)

Må bare legge inn en bilde samling av noen av husdyrene våres :-)

Lilly med lille søte kaninen våres ( 1 av 3)


Lilly og Buffy :-)


Mæ og Pusseluska tar oss en strekk på sofaen :-)


Og til slutt de nyannkomne husdyrene mine, ett sjure par som bygger reir mitt i granbuska på nersia av huset, så vi kan stå i stuvinduet og se på dem :-) Det syns ongan e veldig stas!
Og vi kan stå på platten og se rett inn i det :-) Det blir koselig når det kommer små sjur ongan til der nede, (bare katten holder seg unna)



Også har jeg fått varmen på i drivhuset for 14 daga siden og der er det i full vekst.
Det er noe jeg virkelig koser meg med :-)
Har sådd litt sjøl, men har fått masse ifra naboen til mamma som heter Gudrun (snille snille dama) så det var det bare og prikle. Men det er no litt arbeid det og da hehe!!!
Så her er det Petunia i flere farger, Lobelia kant og henge, Stemor, Blomkarse liten og 2meters, Blå barneøyne og Tomater mmmmm. + at mamma skulle prøve og ordne litt margeritter til meg så det blir masse ine blomster i år håper jeg på ihvertfall :-)





Nei no må æ gå å legge mæ, God natt hilsen Mariann :-)

2 kommentarer:

helene sa...

så koselig :)
<3

Abrakadabras. sa...

Åå, jeg ønsker meg også drivhus! Har leget meg et lite provisoriskt et på loftverandaen, men det kan ikke sammenlignes med et ordentlig drivhus. Det blir gøy å se hvordan plantene utvikler seg ut over våren. Ja, hvis vi får vår da ;o)

Hilsen Jorunn :o)