tirsdag 4. mai 2010

Mitt Lilla "hjørne"

Ja i dag har æ styrt i huset med litt større reingjøring,
stua og kjøkkenet. Håpe æ får gjort resten i mårra :-)
Det får no litt tregt men men så lenge det blir gjort så!!!

Pussa vindu så det blei så rent og pent :-)
Så fikk æ laga mæ "Lilla" vinduet mitt, på kjøkkenet og blei riktig så fornøyd.
No ska det være sagt at stil har æ dårlig med så ingenting på bildet er innkjøpt av meg selv hehe. Men heldigvis så har jeg en så snill storesøster som syr og kjøper blomsterkrukker til meg og den høye fine vasen med fredslilja i har jeg fått hos Tante og Onkel i 25 års gave :-)
Ja foresten fikk blomsterkrukkene hos storesøssa og i bursdagsgave bare så det e sagt :-P




De lilla kurvene har Store søssa Aina sydd til meg, va dem ikke stilig?
Og veldig praktisk og oppbevare små ting som ikke skal ligge på utstilling i vinduet :-P


Snakkes!!! Tuddelidu

Ingen kommentarer: