tirsdag 19. april 2011

Flere prematur baby sett!!!!

Sendte e-post til avisa Tromsø i helga,så fikk jeg tlf. fra de i formiddag de ønsket og lage en sak av prematurstrikkingen til UNN.
Så da ble det en lite notis på nett :-) se her  bare artig det da  he he!!!

Ikke nok med det men jeg tok meg en tur til Bundingen i dag og hun hadde allerede fått inn noen bidrag til UNN
4 poser med masse baby tøy, så nusselig da



Se no så koselig da, bitte bitte smått.  
Jenta mi på 4 trudde det var dukkeklær  til hun jeg hadde hentet he he!!!!

Men jeg hadde ett annet ærend å på Bundingen skjønner du, he he har virkelig funnet meg et påskeprosjekt.



Se noe så helt fantastisk nydelig da? oppskriften er laget av Back To MONO  og oppskriften finner du inne på Raverly.
Problemet er jo bare at oppskriften er på ENGELSK hmmmmm. ikke så bra.
Men pytt pytt til utfordringer må man vel få.  Mono har sendt meg en forklaring på de aller fleste engelske forkortelsene så da er det vel bare og begynne  og prøve hehe!!!
Også noe som heter blokking da..... det har jeg ikke vært borti før...
Det her har jeg troen på :-)  (sikkert)

Men det var bra nydelig eller?
Og se nå det herlige nøste jeg har kjøpt til det 



Nei bare vent og se hehe!!!!

1 kommentar:

caesarenagley sa...

titanium teeth k9 - Titanium Art
Titanium teeth k9 titanium connecting rod - Titanium Art. By Tito, February 13, 2020 at titanium glasses frames 6:00 AM. titanium cost The k9 is a k9, but it has the titanium granite countertops teeth. titanium anodizing These teeth were in this painting -