torsdag 7. april 2011

Nesten ferdig :-)

DA var jeg så å si ferdig med Hello Kitty lua, men tenke seg til jeg har pinadø ikke noe som helst svart garn i hele huset så jeg får laget ansiktet. t.o.m. naboen hadde ikke :-P
Men men da får jeg heller sette meg ned og blogge istedenfor og strikke meg ferdig  hrmmmm liker ikke...
Den ble jo riktig nusselig da, men akk for liten.
Skulle bruke oppskriften til smootchie som jeg nevnte tidligere, men med ett helt annet garn og andre pinner så ble det selvfølgelig ikke som planlagt hehe.
Har brukt 80 masker og strikket 12 cm før jeg begynte og felle og trur kanskje den passer  1-2 år kanskje
men pytt  pytt jeg aner ikke uråd, Celina vokser fort.
Så nå har jeg lagt opp 88 masker og strikket vrangbord, men har jo for lite hvit garn igjen så  må vel vente til gubben kommer ifra byen i morgen (har ordna bestilling hehe) må vel få han til og kjøpe ett nøste svart og

Og nevner bare en gang til at garnet freestyle til Dale som jeg har brukt var heeeelt nydelig og strikke med :-)
100% ull er det og.i
ble meget fornøyd om jeg tør og si det selv hehe!!!


Må bare legge med ett bilde av mine små pipp pipper som jeg har fått på besøk.
De bruker og være mange flere som står hver dag og synger så fint til meg.
Nå har jeg jo pusset vindusrutene også så nå går det jo an og se dem :-)
litt mat har de også fått.
Ifjor sommer bodde sjura i granbusken og i år små kjøttmeis og noen andre sorter. (Håper veldig på besøk av dompappen da) men håper nå at sjura kommer tilbake etterhvert



                                                          og her er bilde fra i fjor av sjura ;-)



eller bare reiret da :-) men koselig var det

Nei nå trur jeg at jeg sier god natt tuddelidu!!!!!

Ingen kommentarer: