fredag 22. april 2011

Kjøttspisende plante mohahaha!!!

HEY HEY
Må bare vise dere en plante jeg kjøpte på Plantasjen før ei uka sia.
Har hatt lyst mange ganger før og kjøpe en slik, men har tenkt at den dør vel i samme slengen i mitt hus.
Siden det står i bøkern om den at den bør stå i veksthus p.g.a fuktighet.
Men nå har det seg slik at nå klarte jeg ikke og la være lenger.


Og kan dere tenke dere noe mere gøy enn og sitte og gi døde fluer til en plante?
Nei det var akkurat det jeg tenkte :-)
Hehehe!!!!


Har gitt den 3 fluer tidligere, og etter noen dager når den åpner seg igjen så er flua borte.. Me like.....


Ikke nok med det men ungene syns det var sikkelig kult.





Også oppdaget jeg da jeg sto opp at mine blomsterfrø er begynt og spire så da blir det forhåpentligvis litt blomster og tomat i drivhuset i år også :-)

Tuddelidui!!!

Ingen kommentarer: